Een tijdje geleden is een inbreker gedood tijdens een inbraak poging. Hoe is het vervolg van het verhaal ?

De kranten stonden er vol van, en ineens hoor je er niets meer over.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Dat komt omdat het nu precies allemaal onderzocht wordt. Als helemaal duidelijk is hoe het zat zal er hoogstwaarschijnlijk een rechtszaak komen dan staan de kranten weer vol. Op dit moment is er geen nieuws in deze zaak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is zeker wel nieuws erover!! De mensen word niet vervolgd! Dat is nog op het nieuws gekomen omdat er geen aanwijzingen waren van mishandeling etccc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wil je dat nieuwsbericht hier dan ook even neerzetten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het op et nieuws gezien RTL 4 geen bericht gelezen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar is de inbreker om het leven gekomen door geweld, of door naturlijke oorzaak ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ volgens mij heb ik dit op nu.nl gelezen.
Volgens mij uiteindelijk door een natuurlijke oorzaak, want er is geen extreem geweld geruikt tegen hem.
http://www.nu.nl/binnenland/2921874/geen-geweld-inbreker-diessen.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, die link had ik ook gevonden maar eigenlijk staat daar nog niets in. Het is daar niet duidelijk wat er gebeurd is maar wel dat ze hem hebben vastgehouden. Ook staat er niets over in dat ze nu niet vervolgd worden.
Volgens mij moet justitie zich er nog over buigen en dat staat WEL in de laatste zin dus dan zou mijn antwoord kloppen. Het moet allemaal nog gebeuren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meer dan die link is er voor zover ik weet niet, daarom heb ik e rook geen eigen antwoord van gemaakt.
In de link gaat het trouwens over wat dat advocaat zegt, niet wat justitie zegt. Volgens mij hebben ze bij justitie helemaal geen zin in deze zaak, wat de waarheid ook is, dus niet meer over hebben en snel vergeten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor ze zijn nu gewoon nog bezig met het onderzoek.