Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

op welke manier kan ik een student kamer vinden???

ik ben 17 jaar oud, ik wordt over 2 maand 18, in ik moet nu verhuizen kunt u misschien met mij helpen . alvast heel erg bedankt ...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
794

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je kunt briefjes ophangen in de supermarkt of nog beter: Op de opleiding die je wilt gaan volgen, je kunt een advertentie zetten, je kunt reageren op advertenties.
Er zijn vele manieren om aan een kamer te komen.

Trek er in ieder geval minimaal een dag voor uit om doro de stad te zwerven, briefjes op te hangen, met mensen te praten etc.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op www.kamernet.nl daar vond mijn zoon binnen 3 weken een kamer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n snel succes is niet standaard, maar kamernet is inderdaad heel goed: veel kamers, en de zoekservice is goedkoop. +1
Schrijf je in elk geval in bij alle woningbouw/ huisvestingsstichtingen. Zo kun je elke maand punten opbouwen, zodat je op termijn in aanmerking komt voor woonruimte. Huren via de woningbouw is vaak goedkoper, dan particulier huren.

Verder is de beste manier, om een kamer te vinden, door vrienden/ kennissen/ medestudenten te vragen, of zij nog iets weten. Via via is er vaak van alles te regelen. Kwestie van veel mensen spreken dus.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding