op welke manier kan ik een student kamer vinden???

ik ben 17 jaar oud, ik wordt over 2 maand 18, in ik moet nu verhuizen kunt u misschien met mij helpen . alvast heel erg bedankt ...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (3)

Je kunt briefjes ophangen in de supermarkt of nog beter: Op de opleiding die je wilt gaan volgen, je kunt een advertentie zetten, je kunt reageren op advertenties.
Er zijn vele manieren om aan een kamer te komen.

Trek er in ieder geval minimaal een dag voor uit om doro de stad te zwerven, briefjes op te hangen, met mensen te praten etc.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op www.kamernet.nl daar vond mijn zoon binnen 3 weken een kamer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n snel succes is niet standaard, maar kamernet is inderdaad heel goed: veel kamers, en de zoekservice is goedkoop. +1
Schrijf je in elk geval in bij alle woningbouw/ huisvestingsstichtingen. Zo kun je elke maand punten opbouwen, zodat je op termijn in aanmerking komt voor woonruimte. Huren via de woningbouw is vaak goedkoper, dan particulier huren.

Verder is de beste manier, om een kamer te vinden, door vrienden/ kennissen/ medestudenten te vragen, of zij nog iets weten. Via via is er vaak van alles te regelen. Kwestie van veel mensen spreken dus.
AlphaLimaSierra