Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er zoiets als een schilder app waarmee je heel makkelijk achter de kosten van het schilderen van je huis komt of voor een schilder offerte?

Ik woon in een mooi huis, maar er mag het nodige aan gebeuren qua onderhoud (vooral schilderwerk als ik het zo bekijk). Nu wil ik uiteraard niet te veel betalen maar heb ook niet echt de tijd/zin om iemand over de vloer te hebben voor een offerte. Bestaat er een schilder app voor android (iOS zou eventueel ook kunnen) waarmee ik makkelijk kan achterhalen hoeveel ik kwijt zou zijn aan schilderwerk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
He, dit is echt te gek! Ik had niet gedacht dat er zoiets zou bestaan, maar het lijkt echt te werken. Ik heb foto's gemaakt met deze schilderapp van mijn huis. Eerst wist ik niet zo goed hoe en wat ik moest fotograferen, maar de extra informatie dingetjes werken goed. Ik heb wat gegevens ingevuld en kreeg binnen een dag een offerte in mijn mailbox. Haha, en ze zijn nog goedkoop ook nog (eigenhuis schilderplan heet het)... Ik raad deze app aan! App: Schilderprijs, link: http://www.eigenhuisschilderplan.nl/schilder-app-schilderprijs.html

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Een app is me niet bekend. Maar er zijn andere online manieren:
Via werkspot.nl kan je online -vrijblijvende- offertes opvragen voor allerlei klussen, incl. schilderwerk.
Je kan ook eerst kijken naar het andere vraag en aanbod en zo een indicatie krijgen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Nee.
Een schilder zal altijd willen zien hoe de situatie is en hoe de kwaliteit van het houtwerk/schilderwerk is.
Moet er een steiger gebouwd worden? Hangen de bladders erbij? Zijn er rotte plekken? Of is het een kwestie van ontvetten, licht opschuren en kwastje kwastje klaar?
Dat scheelt al snel een factor 2 in kosten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die is er! Ga naar de android market of naar de apple store en typ "schildersprijs" in. Maak een aantal foto's van je huis en krijg binnen 48 werkuur een offerte in je mailbox! Werkt erg goed

Toegevoegd na 11 minuten:
De link hieronder verwijst naar de site ervan. Staat alles informatie op!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat is precies wat ik zocht! Ik ga er gelijk mee aan de slag, op het eerste oog ziet het er erg goed uit in ieder geval: de app loopt soepel en ik krijg wel het gevoel dat er goed over na gedacht is! Ik ben benieuwd, ik zal mijn bevindingen over een paar dagen nog even plaatsen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fijn dat ik je verder kon helpen. Ik heb er zelf een goede ervaring mee en ben blij dat ik die kan delen. Ben benieuwd hoe het je beviel!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing