Hoe maak ik voegen in de keuken makkelijk schoon?

Tussen de tegeltjes.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In iedergeval met spierkracht, dus mijn tip: Radio aan, soda en azijn en een oude tandenborstel/nagelborstel/harde afwasborstel bij de hand. Eerst de voegen en tegels nat maken, daarna met puur soda op de borstel de voegen boenen en daarna met de azijn en heet water de tegels helemaal schoonmaken, werkt goed tegen kalk en daarna met een droge doek droogwrijven. Suc6

Ik spuit er dikke bleek op, en verdeel het met m'n afwaskwast. Even in laten trekken, goed naspoelen en ze zijn weer picobello!

Je krijgt ze weer mooi schoon als je voor het schoonmaken wat azijn op een oude tandenborstel doet en de voegen daarmee afborstelt. Vervolgens maak je de tegels op de gebruikelijke manier schoon. Op deze manier kun je ook kalkvlekken van tegels verwijderen.

Bronnen:
http://www.huishoudplaza.nl/Tips/art/452/v...

met HG voegenreiniger

Ik gebuik ofwel chloor met een borsteltje of HG voegenreiniger of schimmel en weerplekken reiniger.

met wat ammoniak op een doekje doen

Dasty van de Wibra werkt superontvettend! De voegen zijn als nieuw na een korte schrobbeurt met een zgn Luiwagen (schrobbezem) succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100