In iedergeval met spierkracht, dus mijn tip: Radio aan, soda en azijn en een oude tandenborstel/nagelborstel/harde afwasborstel bij de hand. Eerst de voegen en tegels nat maken, daarna met puur soda op de borstel de voegen boenen en daarna met de azijn en heet water de tegels helemaal schoonmaken, werkt goed tegen kalk en daarna met een droge doek droogwrijven.

Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hard werken loont nog steeds ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ze inderdaad met spierkracht weer schoongekregen.

Andere antwoorden (5)

Je krijgt ze weer mooi schoon als je voor het schoonmaken wat azijn op een oude tandenborstel doet en de voegen daarmee afborstelt. Vervolgens maak je de tegels op de gebruikelijke manier schoon. Op deze manier kun je ook kalkvlekken van tegels verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Wat een gemakkelijke milieuvriendelijke tip! Ik zal het ook eens proberen :-)
met HG voegenreiniger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebuik ofwel chloor met een borsteltje of HG voegenreiniger of schimmel en weerplekken reiniger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met wat ammoniak op een doekje doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dasty van de Wibra werkt superontvettend!
De voegen zijn als nieuw na een korte schrobbeurt
met een zgn Luiwagen (schrobbezem)
succes!