Hoe van naaktslakken af komen zonder s'nachts op jacht te gaan? En zonder ze te doden??

Mijn oma van 78 en opa van 77 hebben last van naaktslakken in huis ze hebben overal gezocht maar konden er geen vinden maar s'ochtends zit het vol met sporen in de keuken. Ze hebben in 1 jaar er pas een stuk of 6 gevangen! We hebben een artikel in de telegraaf gelezen dat ze geen natuurlijke vijand hebben dus hoe kunnen ze dit oplossen help aub!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (3)

Dan kan je indische loopeenden aanschaffen want die zijn dol op naaktslakken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En die in je keuken houden? Min.
Heel simpel zet gewoon een schaaltje bier neer en ze komen er massaal op af.welk merk maakt niet uit euroshopper is perfect :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mogelijk komen ze onder een plint door of onder de drempel van de keukendeur. Zout strooien houdt ze tegen of lost ze op en ik heb ook succes met peper strooien. (Inderdaad zijn ze dol op bier maar wat je dan weg moet gooien is een erg vieze prut :( )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dooie prut zelfs, ik heb het vorig jaar gehad :(