Kan ik ergens terecht i.v.m. het geluidsoverlast van de wilde eenden, futen en ganzen naast mijn flat?

Naast mijn flat ligt een sloot en er zijn veel dieren die zich daar prettig voelen.
Normaal heb ik daar ook helemaal niks op tegen.
Het is alleen heel vervelend als futen en eenden je s`nacht wakker kwaken en dat bijna elke nacht.
Maar omdat ze wild zijn weet ik dus niet bij wie ik daar voor terecht kan.
Heeft iemand daar ervaring mee of ideeën voor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1.6K

Antwoorden (1)

Ga er maar vanuit dat deze dieren meer recht hebben dan jij. Je zou kunnen inventariseren of meer mensen in de flat ook dit als overlast ervaren en ga dan naar de gemeente.