"oude"vochtige plekken op een gipsmuur zijn meestal te herkennen aan de donkere ringen die je op die muur ziet
Binnen in die ring ziet het gips er meestal een beetje valer uit dan de rest van het gips
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan daar ook soort schimmel op komen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zolang er nog vocht op of in de muur zit, kan daar schimmel op komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, hoe kan ik dit het best wegkrijgen? Ik woon er sinds oktober en het heeft een jaar leeg gestaan deze woning. Het is een gipsmuur die de badkamer van de slaapkamer scheid en sinds wij gebruik maken van de badkamer komen er dus bruine plekken naar voren. Ze zijn niet nat of zacht alleen bruine kringen.
Op die plekken is de muur niet wit maar gelig. En het is brokkeliger. Er kunnen scheurtjes in zitten.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan daar ook soort schimmel op komen?
Amadea
11 jaar geleden
Jazeker!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, hoe kan ik dit het best wegkrijgen? Ik woon er sinds oktober en het heeft een jaar leeg gestaan deze woning. Het is een gipsmuur die de badkamer van de slaapkamer scheid en sinds wij gebruik maken van de badkamer komen er dus bruine plekken naar voren. Ze zijn niet nat of zacht alleen bruine kringen.
Amadea
11 jaar geleden
Tja, de badkamer is en blijft een vochtige ruimte. Dus dat probleem zal blijvend zijn. Tegeltjes plaatsen....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja in de badkamer zitten tegels. Het komt in de slaapkamer naar voren.