Waar kan ik een eenpersoons boxspring kopen?

Ik zoek rond op internet maar kan enkel tweepersoons boxsprings vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Boxsprings zijn heel vaak eenpersoons.

Je koopt dan een enkele boxspring.
http://www.kwantum.nl/matrassen/boxspring?gclid=CITSj8Tula4CFQeHDgodez3XIw

Dat men vaker adverteert met dubbel boxsprings wil niet zeggen dat je er niet gewoon een kan kopen.

Ikea:
In februari 2011 is de matras SULTAN HOLMSJÖ in combinatie met de matrasbodem SULTAN ATNA als BESTE UIT DE TEST van de Consumentenbond gekomen.
SULTAN HOLMSJÖ binnenveringsmatras en SULTAN ATNA matrasbodem zijn verkrijgbaar in de maten 90x200 cm, 90x220 cm.
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/campaigns/consumententest.html

Toegevoegd na 7 minuten:
http://www.fabrieksboxsprings.nl/produkten/produkten.asp?cat=1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik heb even gegoogled op 1 persoons boxspring en kwam er veel tegen oa www.boxspring.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens langs een bed winkel zoals beterbed, ik heb daar mijn eenspersoons boxspring vandaan.
Vraag aan de verkopers naar een eenpersoons boxspring en ze laten je zien welke tweepersoons er ook in eenpersoons kunnen worden geleverd.
Let er op dat er dan vaak geen hoofd- en voetbord bij kan omdat deze wel alleen voor tweepersoons zijn.
De prijs is ook vaak de helft van de tweepersoons.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Ja joh, hoofd en voeten einde zitten er ook aan hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de meeste niet hoor.
leen bakker daar heb ik de mijne jaren geleden gehaald, heerlijk slapen zo! en ook gewoon in 1 persoons :)