waar kan ik een beveiligingscamera met een schermpje kopen voor ongeveer 100 euro ?

voor de tuin daar staan beelden en er komen steeds mensen in de tuin
die vertrouwen we niet
wand ze komen ze aan de beelden
het liefst draadloos

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Ik denk dat je bij de conrad een leuk aanbod hierin hebt.

In de bronnen heb ik een ip-camera (eentje die op je wifi netwerk kan en dan op je pc opgenomen kan worden)

en ook een link naar de andere bewakingscamera's.

de draadloze camera's inclusief schermpje zijn wel boven je budget, maar ik kan helaas geen goedkoper alternatief vinden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als toevoeging bedacht ik me net:
Houd er wel rekening mee dat je een andere camera of een lamp nodig hebt als je ook in de nacht ook nog iets op je camera wilt zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb het gehaald bij www.battal.nl