Waar kan ik een kunstof lapje kopen waarmee je alle jampotten en draaidoppen etc. moeiteloos kunt openen?

Ik heb het ergens in gebruik gezien, het is een lapje van pakweg 12x12 cm. Pot openen bleek een eitje. Op de website van Tupperware en bij Ikea kan ik het in elk geval niet vinden, dus wie weet de leverancier van dit wonderlapje?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1.1K

Het beste antwoord

Ook nog een mogelijkheid: zo'n siliconen bakmatje voor in
de oven aan stukken knippen. Die zijn al heel goedkoop te vinden bij Action en Xenos. Dan heb je er dus meteen meer, of kan je anderen er ook weer blij mee maken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

zelf heb ik hem van de tupperware, maar dacht dat ze het ook bij de blokker verkopen