vliegende insect ?

er vliegt door de huiskamer een raar vliegend insect.
ik sloeg hem al 4x maar hij gaat niet dood....

het is geen vlieg ofzo.

maar iets snellers, en met bruine vleugeltjes ofzo.

Toegevoegd na 23 seconden:
me vraag is: hoe krijg ik hem dood of weg ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom zou je hem doodmaken?? heeft ie je pijn gedaan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pas maar op, dadelijk kill je een kerstengeltje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hij stak me :@
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
was het misschien een horzel..?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja denk het ook

Het beste antwoord

Misschien is het een vliegende tor? Of wants?

Toegevoegd na 2 minuten:
Als het insect op de muur zit; snel er een glas over zetten, en dan een papiertje tussen de muur het het glas schuiven. Zo kan je hem weer buiten vrijlaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zet alle ramen en deuren open en grote kans dat hij zelf wegvliegt. Jaag hem anders met een krant wapperend richting openstaande deuren en/of ramen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je zeker wil zijn dat hij dood gaat moet je je huis vergassen,en zeker weg krijg je hem door te vangen en buiten te zetten,de eerste optie wil je vast niet dus blijft de tweede over
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorg dat het in huis donkerder is dan buiten, zet ramen en deuren open, en vervolgens zal dat 'kreng' jouw stulpje verlaten......

Toegevoegd na 1 uur:
Tenminste: Als het maar géén Geelgerande Watertor is. Want dan wordt alles anders......