Waar kan je kleine kavels kopen?

Ik wil graag een kleine kavel kopen om een moestuin op te beginnen, maar op internet vind ik alleen kavels die ver weg zijn en vooral grote lappen grond(hectares). Maar waar ik woon zie ik langs de weg gewoon kleine tuintjes met een hekje er omheen, maar hoe en waar worden deze verhandeld?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit alles kun je navragen op een gemeentekantoor. Dit verschilt namelijk per regio

Diverse gemeenten hebben Volkstuincomplexen. Daar worden stukken grond uitgegeven tegen een zeer voordelige huurprijs. Op sommige complexen mag je wel, op andere niet overnachten. Een klein tuinhuisje is op de meeste complexen toegestaan. Dit om gereedschap op te bergen en overdag te schuilen tegen de regen als je aan het werk bent. Ik ken volkstuincomplexen in Utrecht en Rotterdam, evenals in Amsterdam. Vraag bij je eigen gemeente waar je moet zijn. De animo loopt terug, omdat de jeugd er geen zin meer in heeft. Er zijn in de meeste gevallen wel stukjes grond te huur.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100