Bestaat er een hordeur o.i.d. voor de voordeur?

Wij wonen boven de winkels en hebben bij de voordeur een groot 'terras' van zo'n 400 m2. Ook hebben we daar de zon en dus met mooie dagen de voordeur veel open (aangezien ons zoontje dan ook buiten kan spelen).

Heeft iemand een idee of er iets te hangen valt voor/bij een voordeur om zo vliegen buiten te houden?
Een voordeur gaat naar binnen open dus...geen idee wat handig zou zijn en gemakkelijk in gebruik.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
7.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog nooit gezien, maar een zeer "goeie vraag" +
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik zou ook voor een rolhordeur gaan. Die hebben mijn ouders voor de schuifpui naar het terras in de achtertuin. opening van 2 meter. Dus breder zal ook wel kunnen denk ik.

Het beste antwoord

Je zou een rol hordeur aan de buiten zijde kunnen plaatsen. De meeste rolhorren van Hamstra zijn van een buiten kwaliteit en kunnen gewoon buiten geplaatst wordenAls hij volgens de montage handleiding geplaatst wordt is deze prima van binnen EN van buiten te bedienen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik zag in amerika een heel mooi systeem. Het zijn 2 soort van gordijnen die van hetzelfde musquitogaas gemaakt zijn als een hordeur. een deur is een constructie met een raam. Dit waren dus 2 gordijnen die vast zaten aan de deurpost en in het midden dmv een strip magneten. Als ik de link vind mail ik hem wel even naar je ( ik ga hem zelf ook kopen/ bestellen) je kan nooit vergeten de ' deur' dicht te doen want de magneten sluiten zodra je erdoor bent weer...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
aha enig idee hoe het heet? want het is geen deur he met een frame. maar meer een gordijn zeg maar..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ ook gezien, ik dacht op tellsell ofzo (tv)
maar dan hebben ze het bij de blokker en bouwmarkten meestal ook wel en goedkoper.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Buzz Off
http://www.telsell.com/nl-NL/Producten/Buzz_Off/default.aspx?phid=1641
Heeft iemand hem al?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ marjanvg Dat is hem inderdaad. Zag hem in Washington voor iets van 39,- dus scheelt ook nog. Misschien is dit ook iets voor je...
u kan een hordeur maken die aan de buitenkant staat en aan een kant met scharnieren bevestigen, aan de andere kant een magneet om dicht te houden.
Die deur is een paar centimeter groter dan het deurgat.
Ik heb hetzelfde gemaakt maar aan de achterzijde van de woning aan de keukendeur naar het terras.
Die is zo opgehangen dat ik de deur uit de scharnieren kan nemen om tijdens de winter in de garage te zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn man heeft er voor onze voordeur ook eentje gemaakt, omdat we niet de juiste maat konden vinden bij de bouwmarkt. (oud huisje met half ronde deur, pfff) In de link staat een stappenplan hoe je zoiets doet. Succes...