Hoi, ik ben op zoek naar een schilder. Ik zou graag meerdere offertes vergelijken van schilders. Weet iemand goede en betrouwbare website?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelf schilderen is het beste.

Antwoorden (3)

Probeer eens www.werkspot.nl. Als je daar nauwkeurig je klus omschrijft, krijg je vanzelf verschillende offertes.
bamibal
11 jaar geleden
1. Naast werkspot kan je ook op marktplaats kijken, daar staan ook beoordelingen op. Overigens zijn die beoordelingen meestal vlak na het schilderen gemaakt en meestal zie je pas na enige tijd de kwaliteitsverschillen.
2. Maar kijk vooral ook naar welke kwaliteit verf ze gebruiken en hoevaak ze een muur overschilderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zelf heb een goede ervaring met vakschilder.nl. daar kan je offertes opvragen van schilders bij jou uit de buurt. Is mij prima bevallen! Succes