Is het mogelijk een huis grondig te renoveren in 10 dagen?

Nieuwe keuken
nieuwe badkamer
2x nieuwe wc
Nieuwe plafonds
dubbel glas
Nieuwe kozijnen

Is opgegeven maar lijkt mij erg kort

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met voldoende mensen kan alles.... dus heb je genoeg geld of vrienden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh je hebt nog andere vragen gesteld ook, het gaat om een huurhuis. Ze zullen wel een goede planning hebben en ja dan kan dat, maar er kan ook iets tegenzitten en dan loopt het uit.

Het beste antwoord

Ik denk dat het op het randje is.
In tegenstelling tot wat in de reacties staat is ook met heel veel mankracht niet alles mogelijk. Het beste voorbeeld is je toilet. De meeste toiletten zijn dusdanig van afmetingen dat er maar 1 persoon tegelijk kan werken. Verder is er een vaste volgorde, Eerst de riolering dan stucen, tegelen en dan pas sanitair plaatsen. En sommige zaken hebben droogtijd dus daar moet je op wachten.

Dat kost voor een toilet dus vaak 10 dagen als men netjes werkt. Op het randje denk ik dus. Als er helemaal niks tegenzit en ze komen met heel veel mankracht lukt het misschien precies.

De praktijk is helaas bijna nooit ideaal dus ik zou maar op een paar dagen meer rekenen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, maar 1 persoon lukt het dus om het toilet af te maken binnen 10 dagen dus dan is er geen probleem voor wat betreft het toilet. Alle andere zaken kunnen met meer mensen. Overigens gaat het hier om een huurhuis dus ik zou maar niet regelen op heel erg netjes en goed afgewerkt!
Summo
11 jaar geleden
precies wat ik zeg toch, misschien zou het kunnen...
maar iemand die denkt dat een renovatie precies volgens schema af komt heeft er of nog nooit een meegemaakt of is precies die ene spreekwoordelijke uitzondering op de regel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelf heb ik er een hard hoofd in,zeker omdat het er nu naar uit ziet dat spullen gewoon in het huis moeten blijven,maar er valt dus niet te douchen ,toiletteren en koken..... kasten moeten afgedekt en ingepakt vanwege risico beschadiging en afgedekt vanwege nieuwe plafond platen....pffft

Andere antwoorden (3)

Natuurlijk is dat mogelijk.

Als dat door een bedrijf gedaan wordt met ervaring en deskundigheid en vooral met goed en genoeg personeel moet dat wel lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met genoeg geld, ervaring en mankracht kan alles.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bliets, "kan veel" ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mee eens ,maar ik denk dat dat in het geval is wanneer geld geen rol speeld,dit wordt door woningbouwvereniging gedaan...sociale huurwoning....
Dat kan hoor.
(als je tachtigduizend euri overhebt)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goede leiding en iedereen op de juiste plek hart werken dan kunnen er nog grotere dingen gebeuren.Het grootste belang is iemand die goed kan plannen,en iedereen aanstuurt.
In iedergeval suc6
burgos