Als je het bedrijfsmatig doet, heb je op zijn minst een inschrijving bij de Kamer van Koophandel nodig. Een KvK inschrijving is ook nodig voor verzekeringen. Als er bij jou thuis iets gebeurd ben jij aansprakelijk.

Je zult ook een geschikte locatie moeten hebben, want in een rijtjeshuis zullen de buren niet blij zijn met 5 kinderfeestjes per week.

Privé mag je feesten wat je wil. Alleen overlast veroorzaken mag niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit vind ik een goed antwoord. Duidelijk en ook goed geformuleerd.

Andere antwoorden (3)

Als je hiermee een normaal kinderpartijtje bedoelt, met ballonnen etc. voor bijvoorbeeld een verjaardag, mag dat natuurlijk gewoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je bedoelt als bedrijfje bij de mensen thuis? Ja dat mag maar daarvoor heb je vaak wel een kvk nummer nodig, zie: http://www.kvk.nl/over-de-kvk/uw-inschrijving-bij-de-kamer-van-koophandel/inschrijven-bij-de-kamer-van-koophandel/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ehhh... begrijp ik hier de vraag verkeerd, of jij:P?
bamibal
11 jaar geleden
De vraag is gewoon niet duidelijk gesteld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar zit sowieso wat in, maar het antwoord van Pelle had ik nooit opgekomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
*was ik nooit opgekomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies, ik gokte hier op want de andere vraag vind ik goed voor verwijdering ;-)
Natuurlijk. Vroeger deed iedereen dat. Tegenwoordig wordt het steeds gekker en "moet" je bijna buiten de deur, maar gewoon thuis spelletjes, etc. is net zo leuk.
bamibal