Na ongeveer twee weken verlaten de jongen het nest, nog voordat ze kunnen vliegen. Ze blijven nog ongeveer drie weken voor hun voedsel van hun ouders afhankelijk.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt helemaal, in levende lijve ondervonden afgelopen 2 weken. Er schattig om te volgen (maar wat zijn die mini vogels lelijke gedrochten in het begin)