Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft er suggesties voor het vinden van woonruimte in of in de omgeving van Den Haag?

Voor een leerwerk opleiding in het ziekenhuis, met een proeftijd van twee maanden, heb ik woonruimte nodig. Hoe vind ik iets, zonder die dure bemiddelingen van makelaars? Het mag ook iets tijdelijks zijn evt in een dorpje buiten Den Haag. Ik heb al op internet gezocht

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
754

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je van plan bent er te blijven wonen: schrijf je in bij de gemeente als woningzoekende. Dat levert niet snel een woning op, maar scheelt wachttijd als je later wel via de gemeente iets wilt zoeken.
Voor nu: bedenk wat je precies zoekt. Als een kamer ook een optie is, hang dan briefjes op in supermarkten (ook in die dorpen), zet een advertentie in lokale kranten, gebruik je sociale netwerken en media als Twitter, Hyves, Facebook.
Vraag ook in het ziekenhuis of ze daar nog tips hebben, misschien kent iemand daar net weer iemand die ergens vertrekt.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zet een advertentie op marktplaats dat je iets zoekt. Laat het al je Twitter en Facebook Contacten weten dat je een huis zoekt. Zeg het tegen iedereen die je kent en die mogelijk daar iemand kent. Zet een advertentie in een goedgelezen krant in Den Haag. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding