Ik heb aardbeien plantjes geplant alleen ze doen helemaal niks wat moet ik doen?

4 weken geleden heb ik aardbeien plantjes geplant alleen ze doen niks ze staan in een kas

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik begrijp dat je geen plantjes hebt geplant maar zaad hebt gezaaid. De kiemduur van aardbeien is 4 tot 6 weken (bij 22 graden), dus geduld hebben. Als je kas kouder is, kan het kiemen nog langer duren.

geef ze de tijd! ze staan nog maar net , die van mij zijn van vorig jaar ,heb ze toen als stekjes gekregen toen hebben ze ook niks gedaan , maar! nu begint de helft te bloeien dus dat belooft iets goeds! Doen ze het wel (aardbeien geven) in hun eerste levensjaar? dat kan je opzoeken.

Je moet je plantjes ook heel veel water geven heb ik gemerkt. En zoals eerder beschreven de tijd nemen:)

Regelmatig water geven en bemesten, en wachten op beter en warmer weer dan komt het wel.Pas op voor mogelijke vorst daar kunnen ze niet tegen.Wat stro om de plantjes helpt tegen de vorst.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100