Is regen slecht voor de zonnescherm?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
11.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je hem maar niet nat oprol is er niets aan de hand.

Het beste antwoord

het is niet goed voor je scherm als het nat regent.
Nog slechter is dat als het nat is geregend het in te trekken\op te rollen. mocht het dus een keer voor komen laat het zo veel mogelijk drogen, en let er op dat het niet te vaak gebeurt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+

Andere antwoorden (2)

Ja. Gaat schimmelen. En schimmel maakt gaten in je scherm.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Dat gebeurd alleen als je het vervolgens nat oprolt. Als het gewoon opdroogt is er niets aan de hand.
Nou nee hoor,het kan niks geen kwaad.Maar ik denk wel,dat op een enkele x na, het beter is om het op te halen.Als er steeds regen op komt zal het er niet mooier op worden.
Trouwens er is tegenwoordig een zonnescherm reiniger van H G te koop.Daar word het mooi van.
burgos
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het heet niet voor niks een zonnescherm hé, geen regenscherm...
Het heeft wel degelijk invloed op de levensduur van je zonnescherm, net zoals dit ook voor partytenten en parasols geldt.
burgos
11 jaar geleden
Regen schermen en zonnen schermen zijn wel uit de zelfde stof gemaakt hoor.Je parasolletje op het strand staat ook in de regen.En die vernieuwen ze ook niet elk jaar.