bestaat er porselein of aardewerk dat niet kapot kan vallen (onbreekbaar maar geen plastic of metaal)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1.3K

Antwoorden (3)

Néé, dat bestaat (nog) niet! Maar, scherven brengen.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Porselein of aardewerk dat heel blijft heet plastic !

Porselein is een gebakken (in hele hete oven) produkt van klei, kwarts en een veldspaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onbreekbaar porselein bestaat niet,maar er is wel iets van gehard glas.

Misschien heb je hier iets aan.

http://www.cuizine.be/cz/productdetail.php?prodid=33902&new=3

Toegevoegd na 1 minuut:
Vervaardigd uit gehard glas, dat best tegen een stootje kan. De voordelen van glazen serviezen zijn de hogere weerstand - glas is een non-poreus materiaal - dat daarnaast nog eens 100% hygiënisch is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh ja, luminarc: herkenbaar.