Waar kan je een beschermhoes voor de wasmachine kopen?

Ik zoek een hoes(bescherm) voor over de wasmachine, niet alleen voor op de bovenkant maar echt een hoes wie er helemaal overeen kan. Bijv: in de badkamer om te beschermen tegen water of in de keuken .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
3.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je de wasmachine beschermen tegen water? Of lekt je wasmachine? Het eerste lijkt me compleet nutteloos, en het tweede betekent dat er iets mis is met je wasmachine (koolborstels?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me ook een vreemd plan, waar staat dat ding dan want je hebt het over bijv de badkamer OF de keuken? Je moet gewoon zorgen dat de wasmachine niet nat kan worden want anders is de plaats verkeerd. Lijkt me ook een raar gezicht een hele hoes om de wasmachine in de keuken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De wasmachine staat in de keuken bij het gasstel.De hoezen bestaan alleen de vraag is waar.Het is een wasmachine met venster.En er bestaan decoratieve hoezen wie de wasmachine beschermen voor bijv: olie etc. en als je hem in de baskamer heb staan voor water. koolborstels?een nutteloze opmerking !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Backspace; aangezien ik het nut van een hoes OM een wasmachine niet direct zag, dacht ik dat er misschien water uit de wasmachine zelf kwam. Zo nutteloos is het dan niet, maar dit laat alleen zien dat je vraagstelling niet echt duidelijk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, zand erover.. Ze bestaan namelijk echt , alleen waar te koop.....??????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.blancheporte.be/dut/beschermhoes-voor-wasmachine-met-lieveheersbeestjesmotief.aspx?code=246200&type=m Die?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is dus de enige wie ik ook kan vinden .. en via belgie...Maar zo'n soort idee is het idd. :).. en er eentje zelf maken heb ik totaal geen geduld voor of handige vingers voor :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een wasmachine kan veel hebben, dus echt nodig is het niet. Aan de andere kant vraag ik me af, of een hoes de ventilatie niet belemmerd. Het zou best wel eens kunnen dat het onder die hoes vochtiger en warmer wordt waardoor de machine juist korter meegaat.

Het beste antwoord

Om wat voor reden ook u die wilt beschermen heeft geen belang. Als het is om geen vuil op het deksel te krijgen kan u daar beter een doek overleggen, na een tijdje kan u die gewoon wassen. Ik heb nog nooit een hoes gezien om de volledige machine te beschermen. Best lijkt het mij om in een dhz-zaak een zeil te kopen en zelf een te naaien.
Desgewenst kan u onderaan een omslag maken met daar een nylon koord in zodat u die onderaan kunt spannen.
Ik heb een tekeningetje gemaakt zodat u de omslag kunt zien. Veel succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed idee , alleen ben ik niet zo handig...
Absoluut het beste antwoord !!!
Ik zet mn zoektocht door :D

Andere antwoorden (1)

Misschien is het een idee er zelf eentje te maken van een douchegordijn.