Waar kan ik eenHoeslaken van 180x200!voor een topper van 4cm dik kopen

Bij welke winkel kan ik dat het beste kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (3)

Je kunt ze online bestellen bij Textielwereld.

http://www.textielwereld.nl/bedtextiel/hoeslakens/topper-hoeslaken.html?gclid=CPmGtYqiyq4CFUOq3godR1v3Bg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Haarlem komen wij hiervoor ( en voor andere zaken zoals matrassen, etc. ) bij de slaapkamer- en beddenspeciaalzaak WASSENAAR, die reeds meer dan een eeuw bestaat. Hun service is geweldig ! Zij zijn te vinden op de Jansweg 17. Vanuit de hoofduitgang van het Haarlemse centrale station kijkt u schuin naar links. Daar ziet u Wassenaar op nog geen 80 meter lopen.

Een andere tip is, kijk eens op internet rond wanneer u naar Duitsland gaat. Hier zijn namelijk allerlei winkels in hoeslakens, overtrekken, etc. (ook in super grote maten) gespecialiseerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar die topper is gekocht .
Heb de mijne er gratis erbij gekregen toen ik mijn topper heb gekocht .