Welke (snij)bloemen zou ik nu al kunnen zaaien?

Dit jaar ben ik van plan snijbloemen in mijn tuin te zetten ipv groenten. welke soort zou ik nu of begin februari al voor kunnen zaaien in een kweekbakje binnen? En welke soorten zijn in het algemeen aan te raden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (1)

je zaait pas vanaf half maart, onder glas, dus binnen.
Je kunt nu nog iet veel meer doen dan een catalogus bestellen om uit te zoeken wat je wilt of te googlen om dezelfde reden
succes