Kan je nog ergens losse hakken en zolen krijgen om zelf onder je schoenen te zetten?

Vroeger had je die. Reparaties zijn tegenwoordig onbetaalbaar bij de schoenmaker.

12 jaar geleden
in: Wonen
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Noem het maar onbetaalbaar: 2 sets nieuwe hakken voor 20 euro, daar had ik geen nieuw paar laarzen voor. Wat jij wil houdt toch niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die bestaan. Gister toevallig nog gezien
Google eens zelf schoenen repareren. Dan een site die heet: doehetzelf.. Ofzo iets
zondag
12 jaar geleden
@Pelle, 38 euro voor nieuwe zolen en hakken onder sandalen vind ik veel, dus onbetaalbaar. Maar ik begrijp dat dat voor jou een peulenschilletje is. Wie het breed heeft laat het breed hangen.

Het beste antwoord

Ja dat kan ze zijn nog te koop.
Kijk even op schoenzolen.nl
Suc6
burgos
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Zou niet weten waarom een - wilde toch weten waar ze te koop waren?nou op deze site,wat is er mis mee??
zondag
12 jaar geleden
Niks mis met dit antwoord.

Andere antwoorden (1)

Bij diezelfde moderne 'schoenmaker' kan je óók nog gewoon materialen kopen! Gewoon vragen...