In welke folder heb ik een adventskalender gezien, maar dan als nagellakkalender?

Het was bij een speelgoedfolder, ik dacht Intertoys, maar daar kan ik hem niet terugvinden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In die van Bart Smit, helaas niet meer verkrijgbaar op het internet, ga eens in de winkel kijken, misschien ook bij Intertoys, zij hebben vaak dezelfde artikelen.

Het beste antwoord

Je hebt 'm gezien in de folder van Bart Smit, maar daar is geen voorraad meer van. Staat niet meer op hun site. Amazon verkocht het ook, maar ook daar is het niet meer beschikbaar.
Als je snel bent kan je er nog een via Ebay verkrijgen: http://www.ebay.de/itm/Nagellack-Adventskalender-24-Mini-Nagellacke-Neu-Kosmetik-Beauty-/331071553945
Plaatje bij antwoord
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank, Amadea. Ik en op aaraden van een ander antwoord, (die teruggetrokken is) naar de winel gegan. Hier hadden ze er nog een stuk of 8, dus ik vermoed andere filialen ook