Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In welke folder heb ik een adventskalender gezien, maar dan als nagellakkalender?

Het was bij een speelgoedfolder, ik dacht Intertoys, maar daar kan ik hem niet terugvinden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
721
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In die van Bart Smit, helaas niet meer verkrijgbaar op het internet, ga eens in de winkel kijken, misschien ook bij Intertoys, zij hebben vaak dezelfde artikelen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hebt 'm gezien in de folder van Bart Smit, maar daar is geen voorraad meer van. Staat niet meer op hun site. Amazon verkocht het ook, maar ook daar is het niet meer beschikbaar.
Als je snel bent kan je er nog een via Ebay verkrijgen: http://www.ebay.de/itm/Nagellack-Adventskalender-24-Mini-Nagellacke-Neu-Kosmetik-Beauty-/331071553945
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank, Amadea. Ik en op aaraden van een ander antwoord, (die teruggetrokken is) naar de winel gegan. Hier hadden ze er nog een stuk of 8, dus ik vermoed andere filialen ook

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding