Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom staan bij de meeste mensen twee schemerlampjes of twee grote vazen voor het raam>?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Anders zijn ze zo alleen. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja viel me op, in bijna elk venster zie ik dat, t zijn best wel veel huizen. k vind dat zo... massa...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pff, ben Ik effe blij niet bij die meeste mensen te horen ;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik liep vanmiddag door een straat waar de meesten dat hadden, ik vond het erg creepy worden...
Heeft niemand meer gewoon een lekker eigen stijl?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Èèèèèg wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cryofiel
12 jaar geleden
Dat symmetrische is al heel oud. Ik kan me nog herinneren dat iemand me er tien jaar geleden op attent maakte. En toen was het vast al niet nieuw. Dus "mode" of "hot" is het beslist niet, het is al meer dan tien jaar aan de gang.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Of het waar is dat dit bij de meeste mensen zo zou zijn betwijfel ik. Maar symmetrie is altijd een keurig verzorgd ogend effect.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Wil je een beetje meedoen met de massa, dan zet je van alles twee stuks neer. ( trendy)
Zie ook al vaasjes met twee bloemen er in.
Dat was vroeger ondenkbaar, moest altijd oneven zijn, ook al zoiets kroms!
Nu is twee ineens wel mooi.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies! symmetrie is HOT... en je doet mee of NOT...
jodyenboyke
12 jaar geleden
+ ik hou het maar bij kamerplanten, niet trendy dus....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh oooooh maar dan toch wel in dezelfde potten en ongeveer evenhoog he? Jodyenboyke??? ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En keurig naast elkaar met de zelfde plant er in.;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij snapt hem Ed!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;-)
Niet alleen met kleding, maar ook in het interieur heb je te maken met 'mode'. Het is een hele tijd in de mode geweest om overal twee stuks van neer te zetten, maar dat is niet meer zo. Nu 'moet' het een oneven aantal zijn, of nog liever èèn groot item. Maar de meeste mensen veranderen niet zo vaak hun accessoires in huis of weten (nog) niet dat die twee stuks overal van eigenlijk niet meer kan. ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding