Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik mijn bed verhogen?

zijn er soms poten te koop om je bed te verhogen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het voor tijijdelijk iis zijn de opties hier al gegeven,Indien dit definitief moet zijn zou ik op marktplaats kijken naar een seniorenbed van auping.Die zijn ook gewoon modern qua uiterlijk.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

Je kunt er ook heel veel kranten, folders, boeken onderleggen, doet mijn opa ook onder zijn bank ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omgekeerde bierkratjes kunnen hierin (tijdelijk) een oplossing bieden....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat de enige optie ledikantverhogers zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ De optie die efficiënt en goedkoop is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank voor de + Ik weet dit nog uit de tijd dat ik thuis op het kraambed lag,daar moesten ook verhogers onder.
Je kunt speciale poten kopen om je bed te verhogen. Ze lijken een beetje op die plateaus - maar dan natuurlijk een beetje kleiner ! - die dompteurs vroeger gebruikten bij circusacts. Domme mensen vonden het toen grappig als de dompteur met stok en zweep leeuwen kunstjes lieten doen..... Enfin, zulke poten vindt je bij een speciaalzaak voor mensen die hulpmiddelen nodig hebben als looprekjes, wandelstokken, plaspotten etc....... Tsja, geen aantrekkelijke winkels. Maar je vindt er dus wel je poten voor je bed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn zwarte kunstofblokken te koop om je bed op te hogen zelfs zijn ze nog geschikt voor je stoel.
Ze geven een verhoging van 13 cm.
afmeting is per stuk 15.2x16.48
Ze zijn te koop per 4 stuks via www.tempsl.nl te koop en ze kosten 29,90 euro
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing