Hoe krijg ik mijn zware tv aan de straat (zie uitleg)?

Ik moet mijn oude kapotte beeldbuis tv bij het grofvuil zetten, maar het ding is loodzwaar, ik kan hem alleen niet tillen. Het moet 's ochtends heel vroeg, op een tijdstip dat ik ook geen mensen om hulp kan vragen. Heeft iemand tips/trucs hoe ik dit toch alleen kan doen?
Hij moet een drempel over en dan ca. 4 meter naar de straat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
3.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
laat in de avond na 10 uur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal maar 4 hoog wonen dan heb je niets aan een wagen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In dat geval gooi je hem gewoon naar beneden :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag hem best 's avonds laat al pal naast je voordeur (laten) zetten ; de volgende morgen rij / sleur je hem dan het laatste stukje naar de straat. Op een scateboard ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je wel gecheckt of ie bij het grofvuil mg? Hier in Utrecht mag dat bijvoorbeeld niet, daar moet je 'm inleveren bij het afvalscheidingsstation.

Het beste antwoord

op een oude deken of laken of grote handdoek leggen en trekken

Toegevoegd na 1 minuut:
Of als je een voortuin hebt, iemand vragen om hem de dag van te voren al mee in je tuintje te zetten, zodat je de volgende dag niet zo ver meer hoeft
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Met een steekwagen of zo'n klein plankje met wieltjes eronder, kan wonderen doen! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar die heb ik niet....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie antwoord(en) hier beneden! :D
iets met wieltjes ? misschien is er een buurvrouw die je haar winkeltas op wieltje effe kan lenen
tas er af heb je kleine steekwagen als het maar 4 meter is dan is dat best te doen
heb ik ook gedaan had toevallig wel zelf een winkeltas op wieltjes
flat uit 2 drempels over ging prima
12 jaar geleden
Je kunt het proberen met een kruiwagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je niet gewoon een sterk persoon vragen? Het kan natuurlijk ook in de avond...
Elke man met een beetje kracht kan elke tv tillen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://content.hwigroup.net/images/news/ifa08-panasonic-150inch-plasma.jpg :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vrouw vriendelijk antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tsja... achja... Zo ben ik absoluut niet hoor. Volgens mij is het nu eenmaal zo dat vrouwen een stuk minder kracht hebben. Kun je moeilijk over doen, maarja...