Waar vind ik een marmeren plaat?

Ik ben op zoek naar een marmeren plaat (40x30x5). Hij moet volledig glad zijn omdat ik hem wil gebruiken om suiker op te bewerken. Waar kan ik zo'n plaat halen/bestellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Klinkt misschien morbide maar bij grafstenen leverancier. Ze kunnen elk gewenst formaat en dikte voor je leveren. En hem superglad polijsten. Soms hebben ze stukken steen over waar zij qua maat niets meer mee kunnen en zo kan het voor jou voordelig uitpakken. Ik heb er ooit een blad laten maken voor een antiek kastje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Natuursteen leverancier. Horeca groothandel (makro Sligro)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien iemand die keukens op maat maakt, of laat maken. Die heeft misschien nog wel een afvalstuk
Bij kringlopers zoeken naar tafeltjes met marmeren blad zal niet helpen denk ik want die zullen niet dik genoeg zijn