Wat is de functie van dit tupperware ding?

Weet jij het antwoord?

/2500

Hoort daar niet nog iets bij? Volgens mij is het een onderdeel van speelgoed.

anticonceptie

Het is toch niet zo'n "forget me not"bakje, waar je een halve paprika, tomaat of uit in kan bewaren, want daar lijkt het wel een beetje op. Toegevoegd na 30 seconden: uit moet zijn ui.

Het antwoord ligt bij jouw Tupperware consulent(e)..

Een ondeugend speeltje, want hij ligt op bed.

voor tupperware is de functie geld verdienen aan naieve huisvrouwen die een tientje voor een bakje betalen dat bij de Action ligt voor 25 cent.

Dit is een deksel van een slabak

Puddingvorm?

een relaxbal om in te knijpen als je dochters vrienden-innen meenemen die leuk blijven eten en jij alleen een bloemkool in huis hebt?

Als dit ECHT Tupperware is (heb je wellicht betere foto's ?? Ik kan niet eens zien of het hol of bol is....) ga ik deze vraag volgen, want ik herken TW op een kilometer afstand en ken zo ongeveer ALLE onderdelen, tot het kleinste sluitdopje aan toe, maar dit komt me echt totaal niet bekend voor, zelfs niet een klein beetje. Het ziet er zelfs op het eerste oog te gecompliceerd uit om TW te kunnen zijn. Voor het geval dat het GEEN Tupperware is, (en daar ga ik eigenlijk ookvan uit), ziet het er uit als een onderdeel of deksel van iets van een willekeurig plastic gebruiksvoorwerp. In dat gevalwordt het zoeken naar een naald in een hooiberg.

Het is een deksel om over dood ongedierte in huis te leggen, zoals muizen en kakkerlakken. Toegevoegd na 1 minuut: Vandaar het kruis. Er is ook een grotere versie: http://www.goeievraag.nl/vraag/platteland-rijdt-bijna-elke-boerderij.50143

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100