Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zou je in een kamer kunnen slapen waar overdag geverfd is?

Kun je in een kamer slapen als er overdag een kastje is geverfd (verf op waterbasis)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
31.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

het is niet giftig maar het stinkt wel als jij bij zo een geur in slaap kan vallen dan is dat geen probleem. (behalve als je allergisch bent)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verf op waterbasis is stukken minder schadelijk, en stunk VEEL minder dan verf op terpentine basis. Zeker al shet een keer voorkomt, kan het niet zoveel kwaad. Ik zou er wel voor kiezen vroeg in de dag de boel te verfen, en gedurende de dag elk uur een minuut of 10 te luchten (Je wil niet de ramen continue open laten staan: De meeste verf heeft een redelijke temperatuur nodig om netjes te drogen.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja het kan wel,maar om de geur snel weg te krijgen zet je een bakje met spiritus neer,dat neemt die vieze geurtjes snel op s6 ermee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bakje met spiritus in je slaapkamer zeer ongezond?Dan sta je s morgens met hoofdpijn op.
Als er genoeg frisse lucht is en je met een raam open slaapt is er niets aan de hand,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik verbaas me over het spiritus-advies. Het was toch bakjes schoonmaakazijn voor het weghalen van vieze geurtjes?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding