Waarom passen normale vullingen niet in mijn Lamy vulpen?En weet iemand een oplossing?

Ik heb een Lamy Al star het probleem is de lamy inkt vullingen zijn duur en ik wil een normale vulling kopen van de v&d of de hema maar de vullingen passen niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
2.7K

Het beste antwoord

haal een injectiespuit (zoals gebruikt word om cartridges bij te vullen), haal de inkt uit een hema vulling, en spuit deze in je lege lamy vulling, helaas kan je de vulling dan niet meer sluiten.

let er ook op dat de lamy vulling die je gebruikt vrij is van opgedroogde/harde inkt, dit kan je vulpen verstoppen