Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vogelpoep op mijn auto altijd na het wassen! Hoe komt dit???

Iedere keer als ik mijn auto heb gewassen zit en binnen een dag vogelpoep op mijn auto! Was ik hem nu 5 maanden niet, heb ik geen last... Maar zodra ik hem was is het weer raak! Zulke klodders alsof er struisvogels overvliegen!!!! Hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
6.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Typisch een geval van de wet van murphy.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wees blij dat koeien niet kunnen vliegen. :-))))))))))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit gebeurd bij veel vaker voor ik denk dat het komt dat ze op schone mooie plekken poepen. En zeker dat een auto glimpt na het gebruik

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Typisch he? Idd altijd als je je auto gewassen hebt of je ramen. Ik denk dat iets te maken heeft met weerspiegeling of weerkaatsing. Het "glimt" dan meer of zo? Dat nodigt vogels uit om erop te poepen??
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het niet zo is dat het alleen na het wassen is maar dan let je er meer op omdat je dan een schone auto hebt.
Als je auto toch al vies let je niet op een strontje meer of minder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, als je het zweet nog op je rug heb staan van het poetsen en je kijkt achterom als er een klodder valt, dan dringt het helemaal tot je door.
Als hij al vies is, dan zie je dit niet meer.
Het ligt er ook aan 'waar' je parkeert.
Onder bomen of zo.
ItisILeClerc
12 jaar geleden
dus de vragensteller liegt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
itisileclerc dat is wel heel grof gezegd.Ik zeg niet dat hij liegt maar ik geef een reden waardoor het kan zijn dat je je ergerd.Ik maak niemand voor leugenaar uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor... Er zat echt geen vogelpoep op mijn auto! Ik had hem maanden niet gewassen! Pas 4 minuten na het wassen zaten er grote klodders op!
Parkeer je auto niet in de nabijheid van bomen, of op
plekken waar bomen staan. Kies een neutrale, centrale
plek. Vogels zijn permanent aanwezig in de bomen !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding