Ik heb een draadloze deurbel die steeds loslaat. Wie weet een manier om dat te voorkomen maar dan wel zo, dat ik wel de batterij kan wisselen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.4K
Cryofiel
13 jaar geleden
Maak hem vast met een draadje...

Het beste antwoord

Klitteband !aan beide delen vast lijmen en dan klitteband op elkaar bevestigen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Een schroefje kan je gwn weer losdraaien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klepje eraf halen en het onderste deel met een schroefje vastzetten en vervolgens het klepje er weer opzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie lijm zoeken ?
bison kit of zo
ik vermoed dat je bel een soort bodemplaatje heeft en daarboven op een kapje ?
wellicht kan je er schroeven in draaien en de bodem plaat ook lijmen zodat hij waterdicht is ?
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijm kwn je tog niet meer loskrijgen -.-
capthavoc
13 jaar geleden
ik bedoel ook niet dat je het kapje moet lijmen ;)
maar de bodem plaat achterkant
desnoods schroeven en kitten met waterwerende kit
iets dat wel plakt maar niet zodanig dat het later niet te verwijderen is alleen om de schroefgaten waterdicht te maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wind en waterdicht... die bel hangt toch gewoon binnen?
capthavoc
13 jaar geleden
tja dat wordt niet gezegd dus de meest logisch plek ga ik maar vanuit
Een flinke plakstrip, de achterklep kun je dan altijd vast laten zitten, misschien zit een schroef in de weg.

Plakstrips zijn overal wel te koop, ik weet niet of die het houdt, maar volgens mij kan het best.

Dat is ook wat makkelijker los te halen dan een schroef, stel die deurbel zit er jaren op, dan kan de conditie van het schroefje er slechter op worden en misschien is die dan nog maar met moeite los te krijgen.

Toegevoegd na 43 seconden:
Onderste deel natuurlijk hé niet het kapje dat je er nog af moet halen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klittenband. (niet op geschilderde muren, wel op geschilderd houtwerk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twee gaatjes, twee parkers en klaar is Martin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
even kijken waar je het kastje veilig kan doorboren en dan een schroef erdoor. nadeel is wel dat je die schroef even moet losdraaien om de batterij te wisselen. maar dat hoeft denk ik maar 1x per jaar of zo.
succes!