Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe bevestig ik een rail om kleding op te hangen, zonder gebruik te maken van muren of planken waartussen de rail kan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het niet handiger om gewoon een kledingrek aan te schaffen?
www.beslist.nl/kledingrekken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil een inloopkast maken en een kledingstuk is een optie, maar minder mooi denk ik. Maar houd het zeker in gedachten. Bedankt!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Met uw beperkingen blijven er maar 2 opties, zijde aan het plafond hangen of op de grond af steunen.
Om aan het plafond te hangen zijn er legio systemen waarmee u iets proper kan aanvangen, ik zou dat bv aan 2 staalkabeltjes hangen.
Om die op de grond te laten afsteunen zal u eens moeten uitkijken naar 2 statieven, bv iets op wieltjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2 hakken/oogen 12 of 16 mm binnenmaat in het plafont schroeven daartussen 'n buis van 12 of 16 mm monteren. simpel, snel, makkelijk en goedkoop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Ikea hebben ze ook van die systemen die muurvast klemmen tussen vloer en plafond. Keuze uit kledingrails, planken etc om er vervolgens aan te bevestigen.
Heb het even opgezocht: Het heet STOLMEN. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding