hoe bevestig ik een rail om kleding op te hangen, zonder gebruik te maken van muren of planken waartussen de rail kan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het niet handiger om gewoon een kledingrek aan te schaffen?
www.beslist.nl/kledingrekken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil een inloopkast maken en een kledingstuk is een optie, maar minder mooi denk ik. Maar houd het zeker in gedachten. Bedankt!

Antwoorden (3)

Met uw beperkingen blijven er maar 2 opties, zijde aan het plafond hangen of op de grond af steunen.
Om aan het plafond te hangen zijn er legio systemen waarmee u iets proper kan aanvangen, ik zou dat bv aan 2 staalkabeltjes hangen.
Om die op de grond te laten afsteunen zal u eens moeten uitkijken naar 2 statieven, bv iets op wieltjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2 hakken/oogen 12 of 16 mm binnenmaat in het plafont schroeven daartussen 'n buis van 12 of 16 mm monteren. simpel, snel, makkelijk en goedkoop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Ikea hebben ze ook van die systemen die muurvast klemmen tussen vloer en plafond. Keuze uit kledingrails, planken etc om er vervolgens aan te bevestigen.
Heb het even opgezocht: Het heet STOLMEN. Succes!