Waarmee kan ik het beste mijn kunstofkozijnen reinigen?

met welk schoonmaakmiddel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (4)

zelf doe ik dat gewoon met allesreiniger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kunststof kozijnen schoonmaken gaat makkelijk met warm water waaraan u een flinke scheut schoonmaakazijn toevoegt.

Kunststof kozijnen schoonmaken – minimaal eenmaal per jaar – afronden met het in de was zetten van de kozijnen. Dit kan met een eenvoudige boenwas, autowas of speciale was voor kunststof kozijnen welke u bij de bouwmarkt kunt kopen. Dit verlengt de levensduur van uw kozijnen en het vuil laat zich voortaan makkelijker an verwijderen. Echter, er zijn merken die claimen dat u ze juist niet in de was hoeft en mag zetten. Informeer daarom bij de leverancier of probeer eerst een klein stukje.

Kunststof kozijnen nooit schoonmaken met een reinigingsmiddel met een schurende werking noch met een schuurspons.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik doe dat op advies van plaatser kozijnen met kunstof reiniger van tuinmeubels
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bio- Claire HD66
Tel 06 1339 1428
De zooi loopt er zo vanaf, tast niets aan en is echt geweldig.
Een 10 ltr can kost 54 euro en daar kun je mee vooruit tot aan je dood.
Je kan het nl 10-20 x verdunnen.