Die breng je naar het afval depot:

http://www.avalex.nl/voor-inwoners/afval-abc#Drukhouders

Drukhouders

Afgekeurde drukhouders kunt u uitsluitend brengen naar de afvalbrengstations. U kunt helaas geen drukhouders inleveren op het afvalbrengstation van Pijnacker-Nootdorp (wel brandblussers).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat je die weg moet gooien, maar dat je ze terug in kunt leveren om hervuld te worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In België ga je daarmee naar het containerpark.
fremar
12 jaar geleden
Bij de gemeente kun je deze bij het KCA afleveren. Maastal is dit gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je voor brand bent verzekert dan vult de verzekeringsmaatschappij hem weer als je aantoont dat je hem hebt moeten gebruiken

dan hoef je hem niet weg te gooien en geen nieuwe te kopen