Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik voorbeelden of sjablonen om ècht mooie raamdecoraties met sneeuwspray / nepsneeuw te maken?

Ik wil dit jaar mijn ramen leuker aankleden dan er alleen maar een kerstster voor te hangen. Ik wil graag met sneeuwspray decoraties maken, zodat het lijkt alsof er sneeuw tegenaan is gevallen o.i.d. Nu zie je dat veel mensen proberen, maar dat ziet er al snel lelijk en gekunsteld uit. Ik ben op zoek gegaan naar sjablonen die helpen bij het maken van gave raamdecoraties, maar eigenlijk is het enige dat ik vind de alom bekende plaatjes, zoals de kerstman.

Wie weet waar ik voorbeelden of sjablonen kan vinden? Of heeft iemand misschien zelfs tips hoe ik het zelf wèl heel gaaf kan maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

bij het kruidvat zag ik heel leuke sjablonen met allerlei leuke afbeeldingen. zelf sjablonen maken met potlood op oude kranten kan natuurlijk ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe dit elk jaar en ben nu in 5 dagen tijd heel rotterdam afgegaan om ze te vinden. Geen enkele winkel heeft het binnengehad en weet niet of ze het krijgen. V&d had altijd leuke en de blokker ook.Wibra,zeeman,marskramer,hobbywinkel pippoos,kruidvat,xenos.. niks ! :( Ik heb er over nagedacht zelf te doen maar op internet is bijna alles al verlopen,als er al wat gepost was. *zucht*
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb op de site van flexa kerstsjablonen gevonden die ik zelf heel erg leuk vind, ze hebben een modern tintje. Ik ga ze van de week groot laten afdrukken bij de copyshop. Ik vraag me alleen nog af wat voor soort papier ik voor het sjabloon kan gebruiken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het leuk vindt kun je sjablonen met een beetje moeite gemakkelijk zelf maken. Dan gebruik je dun karton, zoals de achterkant van een schrijfblok, of dik papier, zoals de omslag van een glossy tijdschrift. Plaatjes kun je zoeken via google - afbeeldingen, en dan natuurlijk zwart-wit plaatjes, met als zoektermen kerst, kerstster, rendier, etcetera. En je sjablonen kun je natuurlijk bewaren voor volgend jaar!

Veel plezier :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding