waar koop ik die kronkel vaasjes?

ik vind ze wel veel bij de kringloop maar daar staan ze soms niet, welke winkel verkoopt die vaasjes? zie ook geen merk als ikea of hema op de vaasjes, in vele felle kleuren te koop.
waar zit de dichtsbijzijnde winkel bij raalte die ze verkoopt?, op de fiets of met o.v te doen? en hoeveel kosten ze dan?

Toegevoegd na 6 minuten:
xenos en action en dat soort winkels in raalte zelf hebben ze niet..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat Ikea ze ook heeft.

Antwoorden (4)

Bij jou in de buurt zou ik eens een kijkje gaan nemen bij de Xenos (in je stad).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die verkopen ze bij de Ikea.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn een paar jaar geleden veel te koop geweest bij Ikea, Xenos en tuincentra, misschien nog wel.
Ik zag, dat je deze foto van Marktplaats hebt afgehaald: er staat daar nog een ad met verschillende kleurtjes kronkel-vaasjes.
http://huis-inrichting.marktplaats.nl/woonaccessoires-vazen/495136013-kronkel-vaasjes-fuchia-roze-groen-en-blauw-mat-glas.html?return=eJwtjtsOgjAMht%2FFBC45bGB0hBh8CO8XmLJssIYWj%2FHd7SJX%2Fb%2B%2FX9JqVaqPVUWDSoha7dDopR%2BbkQhUnrsAZs4mvTgCrzVhNvv8r2Qwwunp2zIdsKWQyC6RZ1h5FhwGuxWwFZ44vC3jGa8DMpRxTdt6it68TmaxfbSfUaiqWspIL6aqLg%2F7PZN7MN21xkTUonBLmJ3x3AeMN0Vqb%2FwTwNoWKWGMAakPg2nl8VB1l13z%2FQEW0Ums&fta=eNotz81uhCAQwPF3IalnPhR1iIe%2BQI%2B9GgTWElGIoGu72XcvbHv7hSH5z0ho4RGhA3Tsbjyli0hEIIwAutxAKh2H5EGEA7DQNiNkuAQ%2FNoh40%2FmrCCk%2FrQG2YzW7VcJdQOq6YUy4b6gb0nEuljucUsY3ipfdb4txwkcLtLJzboRwDLhKsdDHpLw2A%2Bu7%2Bv2z7FIDCnI2SNjcisAAWf1aklNAREuueN9eRPeY08lkdObGO13AqMYFVJlmohdRShrVThkMY0rJ36mAkg9Sx9GZbU5fJYTzoAe0ymss7ZzTr3guyjsSH%2F88kZCA4fF8%2FgJw12Tj&fta_ind=4&fs=1&thumb_click=1#photo

Nadeel is wel als je via MP koopt, dat je bezorgkosten erbij moet betalen van 6,70 euro!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ze van IKEA en ze zijn over