Inham prefab muur

Weet iemand wat die inhammen op de bovenkant van t prefab muurtje zijn? Zie foto

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (3)

Zijn het misschien uitsparingen voor steunbalken, of uitsparingen om gemakkelijk leidingen te kunnen trekken?
Ivana
12 jaar geleden
Heb je misschien een foto/impressie van wat het wordt? Komt er een balkon? komen er bijzondere ramen? Iets voor installaties?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarschijnlijk voor de elektra leidingen. Op de vloerlaag zitten straks dezelfde uitsparingen. Uit zowel de muur als de vloer steken dan de korte stukjes pvc pijp welke in de uitsparingen aan elkaar gemaakt worden met flexibele pvc pijp. De pijp in de vloer en muren wordt er vooraf ingemaakt.