Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Een dreamcatcher, of dromenvanger in goed Nederlands, kun je ook bij Chinese en andere oosterse winkeltjes kopen. Ik heb ze ooit bij Xenos gezien maar of dat nu nog zo is?
Ook op internet zijn ze volop te krijgen.

http://www.troostgeschenk.nl/shop/nl/assortiment/dromenvanger-dreamcatcher-gedicht-dromenvangergedicht-troostgedicht.htm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

op internet heb je een aantal site en van die zaakjes waar je ook wierook ed koopt hebben ze vaak

Toegevoegd na 4 minuten:
zie bijv de bijgevoegde link maar als je googled op: droomvangers of dromenvangers vind je er veel meer
(Lees meer...)
amigo
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er ooit eentje cadeau gekregen van een Canadese vriendin die hem weer had van haar indiaanse vriendin. Wel een heel bijzonder ding, zo'n dreamcatcher. Hij hangt uiteraard voor het raam in de slaapkamer. :-)
De wereldwinkel verkoopt ook hele mooie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet wel een superleuk adres: http://www.dromenvangeres.marktplaza.nl/. Hier kun je een dromenvanger bestellen die geheel naar jouw eigen wens gemaakt wordt. Ik heb er zelf ook eentje en ben supertevreden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.western24.nl, daar kan je ze bestellen.

Toegevoegd na 1 minuut:
oh ja, op de bazaar in beverwijk hangen er ook veel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing