Het waait door mijn brievenbus heen, hoe los ik dat op?

Ik heb een tochtafsluiter erop zitten, (Zo'n borstelachtig ding) Echter waait het nog altijd. Zijn er geen betere opties? Ik heb gedacht aan een opvangbak, maar dat maakt dat de deur niet helemaal (90 graden) meer open kan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Een brievenbus klep aan de binnenkant.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Slim, ik wist niet dat dit bestond +
Als de deur 90 graden open moet kunnen, moet je denken aan een soort kussensloop dat je rond de brievenbus bevestigd. De post die binnen is, valt naar beneden en neemt nauwelijks ruimte in. Het kussensloop moet wel voorzien zijn van een rits om te post te verwijderen.