Hoe komt het dat ik toch nog steeds elke nacht overlast heb van muggrn en wat doe ik eraan?

Woon in de stad op de 3e etage, waar volgens mij geen stilstaand water is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier, op platteland, is het ook nog steeds iedere nacht raak. Zit weer onder de bulten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Platte daken, dakgoten, emmer en tonnen, ook in de stad zijn er genoeg plekken waar water blijft staan.

Het beste antwoord

Je moet ze gewoon tegengaan, lichten uit, citroenen, muggenspray.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je in je bed ligt, jezelf beschermen met een klamboe. Kost iets van 5 euro bij de Xenos. Werkt beter als muggenspray, electronische muggenverdrijvers etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je raam open hebt dan kun je er een hor inzetten.