Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand nog een leuke ijsbreker voor nieuwe oppaskinderen?

Vandaag ga ik voor het eerst oppassen bij een meisje van 7 en jongetje van 9.
Ze kennen mij niet , en ik ook niet
Weet iemand nog een leuke ijsbreker(spelletje) om de eventuele eerste verlegenheid wat te onderdrukken en elkaar beter te leren kennen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
973

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

zoek een leuk/eenvoudig goocheltrucje op, op internet.

Neem geen cadeautjes mee want anders heb je kans dat ze elke keer als je komt een cadeautje verwachten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef kinderen initiatief, en probeer daar iets mee te doen. Vraag wat zij willen, tekenen, spelletje, iets laten zien. Veel kinderen ontdooien heel snel als ze trots kunnen zijn! Vraag of ze vanmiddag naar de speeltuin willen (en dan gaan we als je je broodje helemaal op hebt). Dat soort dingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel simpel, zeg IJSJE?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kinderen vinden het vaak leuk om een spelletje te spelen en dan vooral als ze de beste zijn. Er zijn vele gezelschapsspellen die ook voor kinderen van deze leeftijd geschikt zijn. Memory, Halli-Galli, Uno, Wie is de ezel enz. enz.
Vraag of ze zin hebben in een spelletje en laat vooral merken dat je vindt dat ze het heeeeeel slim spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding