mag je een appartementencomplex in een rijksmonument vestigen?

ik wil weten of er voorbeelden zijn van huurwoningen in een monument ( evt een rijksmonument)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Monumenten hebben speciale regels. En de regels kunnen gelden voor het uiterlijk, of ook van het innerlijk van het gebouw. Afhankelijk van het gebouw mag je dus wellicht, als je niets structureel hoeft te wijzigen, er appartmenten in hebben. En in sommige gevallen zal je ook van binnen morgen mogen verplaatsem / aanbrengen / ..
Geheel afhankelijk van het monument.