Zal ik bij Nuon energie kiezen variabel of weer voor 3 jr vastzetten ?

binnen 10 dagen moet ik kiezen, maar stel dat er een goedkopere aanbieder komt in de komende jaren, dan kan ik niet weg.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

nou kijk wel ff hiermee uit het volgende heb ik vanmorgen op spitsnieuws.nl gevonden :
Nederlanders hoeven per 1 juli aanzienlijk minder voor hun gas en stroom te betalen. Dat komt door de flinke vermindering van de olieprijs.

Bij Nuon gaat de gasprijs volgens een woordvoerster per 1 juli met 35 procent omlaag. Voor elektriciteit hoeven de klanten van het bedrijf vanaf 1 juli 5 procent minder te betalen. Dat komt per huishouden met een gemiddeld energieverbruik neer op een verlaging van de energierekening met minimaal 300 euro per jaar. Dat de gasrekening meer daalt dan de elektriciteitsrekening komt door het sterkere verband tussen de olieprijs en de gasrekening dan die tussen stroom en olieprijs.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kijk even naar de bron :

Dan is je keuze makkelijker te maken!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Allerlei aanbieders proberen nu allerlei mensen te verkopen dat ze het vast moeten zetten. Waarschijnlijk omdat de prijzen gaan dalen. Ik denk niet dat ze dat uit liefdadigheid doen. Dus mij lijkt het niet verstandig om het vast te zetten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ondanks de dalende olieprijzen groeit in Nederland de aandacht voor het fenomeen Peakoil. Steeds meer mensen hebben het er over, en op steeds meer plaatsen hoor je er over. Het besef dat er een permanente oliecrisis aankomt en dat de lage prijzen van nu tijdelijk zijn wordt breed gedragen.