Hoe kan ik makkelijk, online, offertes opvragen bij meerdere bedrijven voor dubbel glas?

Ik wil in de bovenverdieping dubbel glas opnemen. Mogelijk nog in de herfstvakantie (25 oktober). Hoe kan ik SNEL meerdere offertes opvragen van bedrijven in de omgeving door slechts éénmaal een formulier met afmetingen in te vullen?

Ik wil graag offertes voor dubbelglas, en eventueel ook voor triple.

Weet jij het antwoord?

/2500

Toch even persoonlijk contact opnemen. Van dubbel, HR of triple glas per m2 is de standaardprijs wel te bepalen, maar de plaatsing, bereikbaarheid en eventuele aanpassingen in de sponningen, glaslatten, eventuele luchtroosters enz. wijken te zeer af om een eenheidsprijs op te kunnen geven. (tenzij men ter plaatse bekend is...maar dan nog zal het slechts een indicatie zijn) Vraag twee of drie bedrijven een offerte uit te brengen, nadat ze jouw situatie ter plekke hebben beoordeeld, dan kan je ook een overwogen keuze maken en het nodige persoonlijke advies ontvangen.

ja hoor dat kan,gewoon klikken op de sites van desbetreffende bedrijven,vaak komen ze het zelf kostenloos opnemen,of tegen kleine vergoeding. Wel wil ik je nog zeggen,dat afhankelijk van de gemeente waar je woont,je hier ook subsidie voor kan krijgen. Wel moet je dan het HR++ glas pakken,dat is extra isolerend. Heb het zelf ook laten doen erg tevreden.

Je kan de maten in een word bestandje opslaan en als bijlage bij de email sturen die je aan de diverse bedrijven stuurt. Overigens, een bovenverdieping heeft meestal slaapkamers. Eerst dubbel glas laten monteren en dan vervolgens een raampje open zetten voor de frisse lucht bij het slapen is wel erg duur, dan kan je beter het enkel glas laten zitten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100