Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan niets vinden over wonen in het bos. Ik weet de voor en tegens maar wil het dolgraag.Weet iemand waar ik informatie en voorbeelden kan vinden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij zijn alle bossen van het Staatsbosbeheer. Misschien dat zij wat weten. Het zal ook zeker van het bos afhangen en of je op de bosrand of middenin wilt wonen.
Het makkelijkst zal zijn om de makelaars in de gaten te houden.
Of een lap grond kopen, vol planten met bomen en er een hutje middenin zetten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Bij een makelaarskantoor.

Als er een huis in een bos te koop staat, dan gaat dat bijna altijd via makelaars, dus dat is een mooi beginpunt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar als je echt middenin een bos wilt wonen kun je het beste kijken naar een recreatiewoning. Die zijn vaak niet zo duur, maar permanente bewoning is vaak niet toegestaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing