hoe vind je een gaatje in een luchtmatras?

heb al gaatjes ontdekt doordat ik de lucht hoorde/voelde ontsnappen, heb deze toegekleeft. maar nu is mijn matras toch leeggelopen, en ik hoor/voel/zie het gaatje niet. heb al geprobeerd met dreft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop een nieuw luchtbed. Voor 8 euro heb je een prima ding.

Antwoorden (3)

Opblazen en in een gevuld ligbad stoppen. Dan kijken of je luchtbelletjes ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een beetje moeilijk want het is een 2 persoons matras
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan doe je het stukje voor stukje. Flauwe min.
Evt lucht bed niet in het water maar anders om hé!ja giet wat water , met sop ,of water gemeng met terpentine. 60/:30 in je lucht bed ! En dan ?komt her ergens uit . Wel met lucht bed dat droog aan de buiten kant is .daarna er wel er uit laten lopen ,en geen sigaretje in je mond :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en kan het dat het gaatje groot genoeg is om lucht door te laten, maar te klein om water door te laten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou kunnen !!maar goed hard op pompen dan rekt het uit ,en zie je vanzelf een natte plek succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is de beste manier om je luchtbed in de vernieling te helpen. Zo gaat hij aan de binnenkant rotten.
Ik zou het luchtmatras oppompen en er met een tuinslang oid. rustig water op laten lopen. Waar het lek zit gaat het bubbelen omdat de lucht uit het gaatje ontsnapt.